czwartek, 25 lipca 2013

Podziękowania

Zanim przedstawię Wam pierwszą miniaturkę pozwólcie, że podziękuję osobie, która nieprzerwanie namawiała mnie do założenia tego bloga. Venetio wiedz, że jesteś strasznie upartą kobietką ;-) Ale dzięki temu, wiele osób zdecydowało się na publikowanie swoich dzieł. Między innymi ja. Za to dziękuję. Jesteś wspaniałą pisarką i cieszę się, że z równym entuzjazmem namawiasz innych na wkroczenie na tę ścieżkę. Dziękuję ci za wszystko. Jak napisałam kiedyś dla ciebie w komentarzu: 
"...Przepraszam za wszystko co mogło cię urazić i dziękuję za wszystko co od ciebie dostałam. Jesteśmy trochę jak bohaterowie z Dwóch Światów. Tak różni, a tak podobni. Jak napisałaś: „Dwa tak różne światy, z których pochodzimy, dało się połączyć w jeden... Ale taka była prawda. Udało nam się…” Stworzyłaś z wszystkimi czytelnikami jeden wspólny świat. I za ci najbardziej dziękuję. Teraz zabieram mój bagaż uczuć i doświadczeń ze sobą, w kolejną podróż, tym razem ukrywającą się pod inną nazwą: „Gdy jesteśmy sami…”. Jestem pewna, że to jeszcze nie koniec naszej historii…"
Chyba wzięło mnie na wspomnienia. Ale może to i dobrze? Przecież:
"Wszystko na świecie przemija powoli.
Szcęście i radość i wszystko co boli.
Wszystko przemija - tak chce przeznaczenie.
Jedno nam tylko zostaje - wspomnienie."

Cieszę się niezmiernie, że pewnego pochmurnego dnia postanowiłam nie czytać po raz kolejny serii Harrego Pottera, ale wpisać w internecie hasło "Harry Potter opowiadania". To był początek wspaniałej przygody z historiami fan fiction oraz blogami o tematyce Potterowskiej, która trwa do dzisiaj. Dzięki nim poznałam wspaniałe osoby, które są światełkiem w moim mrocznym tunelu. Jest ich wiele i to nie czas, ani miejsce, by je tutaj wymieniać, ale jestem pewna, że jeszcze o nich napiszę. Czy to w dedykacjach, czy w podziękowaniach, czy w osobnych notkach. Najważniejsze, że mają stałe miejsce w moim sercu. Dziękuję więc jeszcze raz za to, że stały się częścią mojego życia.

"Każdego dnia dziękuj za to, że spotykasz niezwykłych ludzi, którzy sprawiają, że czujesz się nadzwyczajny..."

1 komentarz:

  1. No naprawdę nie wiem, dlaczego chciałaś marnować swój talent dla szuflady (dysku na kompie XD) Musisz pisać i publikować, to twoje przeznaczenie i nie tylko ja o tym wiem :) Powodzenia, weny i wytrwałości! No i moje Gratulacje :)
    Venetiia

    OdpowiedzUsuń