czwartek, 18 lipca 2013

Powitanie

Witam serdecznie wszystkich!

Sama nie wiem dlaczego, ale zdecydowałam się na założenie bloga. Będę publikować na nim pisane przeze mnie historie. Jest to głównie Dramione, ale również znajdzie się tutaj kilka innych opowiadanek m.in. z wampirami w roli głównej. Nie jestem dobra w pisaniu długich tekstów, więc będą to w większości miniaturki. Nie wiem co ile bedą pojawiać się nowe notki, dlatego proszę nie pytajcie o to, ale postaram się, żeby pojawiła się przynajmniej jedna nowa historia na miesiąc. Nie będę z boku podawała linków do blogów, które chciałabym polecić, bo byłoby by ich tam strasznie dużo. Postanowiłam więc, że będę wam publikować osobne notki z polecanym przeze mnie blogiem, czy też opowiadaniem. Wtedy też wysilę się na krótkie jego streszczenie, żebyście mogli zdecydować, czy jesteście nim zainteresowani, czy też nie. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie przypadnie wam do gustu. Nie przedłużam więc dłużej i kończę, mając nadzieję, że będziecie mogli czerpać mnóstwo przyjemności z lektury opowiadań zarówno moich, jak i polecanych.

Pozdrawiam serdecznie!
Dominika

Ps. Kontakt jest podany w zakładce "o mnie".

1 komentarz:

  1. Huhuhuhuuu! W końcu :3 fajnie że się przekonalas ;3
    Jestem przekonana że dasz sobię rade, a te miniaturki będą rownie piękne jak ta, o tańcu.
    Nie mogę się już doczekac!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Shadii. :D

    OdpowiedzUsuń