środa, 4 września 2013

Ogłoszenie

Przepraszam... Tylko tyle mogę powiedzieć. Niestety muszę was poinformować, że nie będę kontynuować opowiadania "Tajemnica życia". Potraktujcie ten prolog, który się pojawił jako kolejną miniaturkę. Nie nadaję się do dłuższych historii. Pomysł miałam, ale z wykonaniem i chęcią do tego było bardzo krucho, a nie chce tworzyć czegoś na siłę, w co nie będę potrafiła włożyć serca. Widocznie pisane mi są jedynie krótkie historie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Oczywiście tworzyć będę dalej. W ramach przeprosin wrzucę wam za chwilę miniaturkę dzisiaj napisaną. Kolejna, trzyczęściowa jest gotowa w 2/3, więc mam nadzieję, że również wkrótce się ukaże. Pozdrawiam was bardzo serdecznie i jeszcze raz przepraszam!

Kłaniająca się w pas,
Dominika

1 komentarz:

  1. Niby nigdy bym się na ciebie nie pogniewała ale
    foszki mogę strzelać. Strasznie szkoda :( Zapowiadało się cudownie ...
    No ale czekam na następny. Miniaturki nie skomentuje i nie przeczytam bo tak to nie będziesz miała mi co czytać.:D

    OdpowiedzUsuń