sobota, 28 września 2013

The voice of animals

Przychodzę z linkiem do piosenki Dani Shay i jej teledyskiem. Ja nie mogłam obejrzeć go do końca, gdy po raz pierwszy go oglądałam. Jestem zbyt wielkim tchórzem. Przerwałam w 1.49 minucie. Potem zaczęłam od środka i dotrwałam do końca. Jestem ciekawa jak wy długo wytrzymacie. Takie obrazy jak te pojawiające się w tym teledysku sprawiają, że się nienawidzę. Jesteśmy zwykłymi bestiami żerującymi na nieszczęściu i cierpieniu innych. Ale... Możemy się zmienić. Sprawmy by ten świat był lepszy. Wszystko leży w naszych rękach...

http://www.youtube.com/watch?v=paCy-ZXg4T4&list=UUMArCFSepMmkC24b-KLjN2Q

Thank you Dani for giving me a hope!
ONE LOVE. ONE LOVE FOREVER.

6 komentarzy:

  1. Przerwałam w tym samym momencie. Jak przecinali szyję temu biednemu zwierzątku ... urgh.
    Często oglądam filmy (trafiam na nie zupełnie przypadkowo), w których ludzie znęcają się nad zwierzetami i na dodatek to filmują. Moja nienawiść do ludzi niebezpiecznie wzrasta. Gdy patrzę, jak niektóre psy lub koty są traktowane przez ludzi ( ile można tak to nazwać!), zdarza mi się popłakać. Naprawdę. Jestem zwolenniczką zwierząt i gdy patrzę na poczynania innych... po prostu walnęłabym takiego po pysku i nie byłoby mi go żal!
    Nawet pisząc to, po plecach przełaziły mi dreszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. przechodzę na wegetarianizm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przerwałam na 3:59
    Masz racje, ludzie to istne bestie i za to ich nienawidzę.
    Patrząc na to jak te zwierzęta cierpią aż krzyczałam w środku
    Jednak nie zapominajmy że ludzie też mają uczucia i walczą o swoje , to nadal twierdze że ludzie są bydlakami czasami gorszymi od zwierząt.
    I właśnie z tego miejsca chcę oświadczyć że zostaje wegetarianką.
    Od dziś będę walczyć z tym jak tylko potrafię !!!
    Ludzie muszą się zmieniać i Kropka !
    Dziękuje Ci kochana za otworzenie mi oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten filmik ukazuje chyba wszystkie powody dla których zrezygnowałam z jedzenia mięsa :)

    ciesze się że są jeszcze inni ludzie którym też leżą na sercu losy zwierzątek :)

    pozdrawiam
    Naddie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam, żeby poinformowac cię o rozdziale...i zobaczyłam ten filmik. To straszne, wstrząsające, przerażające...nie wytrzymałam do końca. To co pokazuje ten filmik odkryłam ponad 3 lata temu i od tego czasu jestem wegetarianką. Ale za każdym razem, gdy widze coś takiego, moja dusza krwawi... Ludzie to największe bestie. Dla tego kto podniesie rękę na zwierze jestem gotowa byc gorsza niż Hitler i Stalin razem wzięci!

    OdpowiedzUsuń